Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #21904  by Axus

Det är lite varierande kvalité på innehållet, men oftast inkluderas ett soundtrack. Den sjukaste collectors-utgåvan är ändå Sorcery Saga.. med småbarsprylar hehe.
Image

Muramasa: Rebirth har fysiskt PS Vita-skin och fodral, samt soundtrack.
Image

Ys Memories Celceta innehåller bland annat ett soundtrack med musik från tidigare delar i serien (bla. min favorit - Ark of Napisthim,) en karta i tyg och en fungerande kompass.
Image

Så rent krasst är det väl egentligen mest en massa skit utöver soundtracken. ;)
 #21913  by Axus

Jag har faktiskt inte tittat så noga tidigare vad de har innehållit, utan mer köpt dem collectors-versionerna för samlandets skull. Fick lite konstiga blickar av flickvännen när jag visade henne SorcerySaga-prylarna hehe. ;P

Inga problem AlmostO! :)
 #22016  by Axus

The Crew var bra mycket mer underhållande än jag hade förväntat mig, även om det är en ren teknisk katastrof. :)

Dragon Age (1) ger mig fortfarande ett obehag. Råkade ut för en bugg i slutet (efter kanske 70 timmars speltid) som gjorde att jag inte kunde komma vidare.
 #22020  by AlmostOriginal

Hur menar du teknisk katastrof? :)

Aj aj aj :? Måste ha känts för j*vla segt [thumbdown] Minns en kille från jobbet som råkade ut för en liknande sak. Kan tänka mig att man är lagom glad efter det. :cry:
 #22440  by AlmostOriginal

Burial at Sea - Episode 1 (Game Pack)
Burial At Sea - Episode 2 (Game Pack)
Clash in the Clouds (Game Pack)
Betrayal of Jimmy (Game Pack)
Jimmy’s Vendetta (Game Pack)
Joe's Adventures (Game Pack)
MAFIA II (Full Game)

8-)
 #22461  by Mrkaka

Jag o en kompis hade "steam-gift krig". Vi köpte billiga spel i hopp om st de skulle va skitdålig :P Fick dock lite bra, så som Oozi Earth adventuresadventures m.m. Köpte även X3 *nånting nånting* eftersom jag fick en kupong på 90 procent. Ökade totalt med 14 spel på 3 dar.
 #22466  by Mrkaka

Du anar inte :roll:
 #22516  by martin2988

Nice! Herregud vad jag spelade vanliga Ruby på mitt SP, älskar dem spelen :)
 #22586  by Axus

AlmostOriginal wrote:Hur menar du teknisk katastrof? :)
Grafiken är daterad (inklusive 'pop ups' screentearing och jaggies) körningen är rätt styltig och själva fysiken är under all kritik - man kan exempelvis krocka med ett tåg och flyga ut i horisonten, i princip.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 70