Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #2074  by Janone

Grattis Thomas. :) Då är vi två som har de där skönheterna. :) Har även ett par lmcd spel samt hucards tillsatsen.
 #2079  by HVQ

Grattis [thumbup]
 #2087  by HVQ

ett rejält tillskott till samlingen :) från tradera eller köpt som ett paket?
 #2093  by Rotmosträdet

Ibland inser inte Tradera-butikerna vad de sitter på. Dehar skyhöga priser på Streets of Rage 3 t.ex. men glömmer andra spel.

Köpte detta, hittade endast 1 sålt på Ebay på senaste tiden, det gick för £72, alltså över 700 kr. Har aldrig sett det innan någonstans. :)

http://www.tradera.com/AERO-THE-ACRO-BA ... _141191752
 #2100  by Janone

Saaaaay whaaaaaat. Det där var inte jätte ovanligt för några år sedan i alla fall. :S
 #2103  by Rotmosträdet

Om ni båda har det i samlingen antar jag att det inte är så svårt att hitta. Om ni inte har det, tar jag det som att det är ganska ovanligt. :)

Har ni det?
 #2104  by Janone

Nej jag märker att det uppkommit fler förfrågningar på forum om att köpa Md spel numera. Men jag har inte hållit koll på Tradera för att se om de ökat i pris där också.

Jag har ett ex ja.
 #2105  by ManiaC

Nej det är ju inte vanligt rotmos det har du rätt i :) Och jag har inte heller det i samlingen men några 750kr är drömpriser på ebay :) Har haft möjligheten att lägga till det i samlingen mer än en gång för mindre än 150kr iaf, av just gameworld då.. Men det är ju inte varje dag han har det på auktion heller och det var ett bra tag sen sist jag såg det.

Man kan väl säga att det är ett relativt ovanligt spel som man får betala överpriser för oftast om man vill ha det direkt men som är enkelt att ta hem billigt om man har tålamod ^^

At least thats my opinion ;)
 #2117  by Otherworld

Jag har det i samlingen. Köpte det på tradera för några år sedan, och jag gav knappast över 100 för det då iaf =O
 #2142  by HVQ

Nice, din samling växer så den knakar [thumbup]
 #2160  by Otherworld

Image

Äntligen har jag Earthworm Jim själv, efter ha ha behövt låna det av mina kusiner sedan jag var 9 år gammal.. Måste köpa tvåan med. Det är bäst utav dom två.
Last edited by Otherworld on 22 Oct 2011, 16:13, edited 1 time in total.
 #2189  by HVQ

:geek: Scheiße vad många spel du drar hem. hur många har du kvar till en komplett PAL nu otherworld?
 #2191  by Otherworld

Saknar fortfarande strax över 200 stycken. Har 320. Men jag har verkligen gått crazy senaste månaden. Har väl köpt runt 80 MD spel. Hade inte köpt MD spel sen Januari innan dess. Går i perioder :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 107