Forumet för dig som älskar Sega! 

• Värderingstråden (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #19350  by Tronin

Nomad går för runt 500 kr på Ebay. Efter frakt från Staterna och eventuell tull blir priset betydligt högre, så det var absolut inget dåligt pris.
 #20323  by Styris

Kan gärna plocka en värdering på detta.

Saturnen är NTSC/USA och spelen är PAL.

Dreamcastarna är en hel och en trasig(den gulnade, kontrollerporten enkelt rep)

Paketpris på dessa?

Här kommer bilderna

" onclick="window.open(this.href);return false;
 #20495  by Styris

Fick 2000 för Dreamcastpaketet på AT. Tyckte det var i det minsta laget men men.

Saturnpakete för 1000 kr då ger jag ju bort halva konsolen och spelen gratis i princip.

Jaja får väl in i förrådet och damma vidare :D
 #20532  by Styris

Med tanke på hur många spel det var och vad dom var värda styck och konsolernas värde osv så tyckte jag Dreamcasten var i det minsta laget.

Saturnen känns som lika bra behålla isf, å kanske hitta nå USA spel som kanske är värda spela :)
 #20557  by Styris

Vad min lön är har ingen betydelse för värdet på en produkt??

Börjat tro på allt skitsnack på facebook rotmos? :p

Tvärspanade igenom ebay, satan alltså Saturn är en tragiskt tråkig konsol xD
 #20558  by nissling

Saturn är ju fet, men jag skulle rekommendera att man prioriterar det japanska utbudet. Där var den verkligen stark.
 #20566  by aerobert

Saturn var bedrövlig i PAL ja, det förstår man extra tydligt när man läser Martins bok.

Kommer dock än ihåg hur mycket Panzer Dragoon imponerade första gången jag såg det inne på Stor & Litens spelavdelning.
 #20572  by Henke

Så himla bedrövligt är väll ändå inte PAL utbudet? Jämfört med JAP så visst, men ändå.
Gillar man bara shmups och fighters är PAL rätt trist iof, men Segas egna titlar tycker jag är rätt bra och de kom ju många även i PAL.
 #20584  by Rotmosträdet

Jo fast de blev ju nedgraderade till sega 50 hz-upplevelser med svarta kanter. Daytona fixade de ju till t.ex. men då som nu, vill ingen vänta ett år på att få spela riktiga GTA6 och först sitta med en sämre version i flera månader.
 #20822  by Rotmosträdet

http://gamla.tradera.com/item/300709/22 ... onverter-2" onclick="window.open(this.href);return false;

MS2-konverter, ska bli kul att se vad den slutar på!
 #20828  by AlmostOriginal

Jag gillar storleken på mastersystem II converten. Men priset / att kort läsaren är borta gör att den inte är värd pengarna. Lika dålig som mastersystem II hårdvaran [thumbdown]

Köp powerbase mini eller den andra converten som en kille på sega-16 bygger med FM ljud.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16