Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #19108  by xiaoyangguang

En del av månadens skörd från norge som vissa förmodligen vet (då samma snubbe sålde massa spel så..)

Alla skall vara inplastade och nya, inte alla spel är med på bild men dom flesta

Paketet blev visst 17kg tungt :D

Image
Image
 #19110  by Mrkaka

Fy...fan....va mycket spel :shock:
 #19126  by xiaoyangguang

Ahh :) kan säga så här, hade jag haft förhållande hade jag blivit dumpad inom 5 röda.. Men det vore lika bra :D så kan man leva ut sitt liv utan någon som försöker styra det. Man måste liksom antingen ha bra jobb/vara rik eller singel för att kunna lägga ut så mkt man vill. Har alltid varit ett av mina kall att samla så..
 #19555  by AlmostOriginal

WP_20141106_19_04_50_Pro.jpg
WP_20141106_19_04_50_Pro.jpg (1.67 MiB) Viewed 14588 times
Dagens inköp. Dock ingick även kartong, plast "skydd", en manual (fel språk) och frigolit. (PS2) Men tyvärr var handkontrollen trasig :( Så jag måste lämna tillbaka den. [thumbdown]
 #19724  by martin2988

Vad många konsoler du införskaffat dig :D Är det någon du saknar nu?
 #19725  by AlmostOriginal

Köper alltid upp konsoler som är billiga 8-) (Samlar på hårdvara) När man har 100 mil till samlingen så kan det vara kul att ha något att spela på. [thumbup] Just nu har jag:

Nes
Gamecube
Nintendo Wii
2 x Playstation 2
Playstation 3
Xbox
PC (Xp)
Laptop (WIN 8)
 #19730  by AlmostOriginal

Just nu är jag ute och reser i Sverige. Letar jobb / kärleken. Så allt är kvar hos mamma och pappa. Men jag börja tröttna på att kamma noll på brudar och jobb. Så funderingarna att åka hem börjar bli stark.
 #19732  by NGF

Borta bra men hemma bäst ;)
Gräset är inte grönare på andra sidan :lol:

Du ska se att det finns brudar och jobb där hemma också om man letar noga, annars får du fly hit till Stockholm :P
 #19734  by AlmostOriginal

Precis ;)
Öhhmm jag kommer från en liten by i Norrland. Det finns inte mycket att välja mellan. Antingen ligger du med en släkting eller någon du vet har dålig historik / liknande.

Min pappas kusin ska faktiskt flytta från STHLM. Så har jag tur så kommer jag snart ;)

Men vi kan fortsätta denna konversation i "Chatt tråden" :)
 #20061  by Axus

Tack. :)

Det är lite olika, men PS Vita-spel köper jag oftast från Ebay eller VGP.ca (riktigt bra kanadensisk online-butik som jag handlat från sedan PS2-tiden.) Brukar bli billigare, sen släpps många PS Vita-spel endast digitalt i Europa - eller inte alls. Annars tycker jag att spelbutiken.se har bra priser oftast.

Vissa av spelen får jag emellertid för att recensera.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 70