Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #19550  by Axus

Tack alla. :D Alltid kul att höra att man gjort bra fynd. :) Fanns även ett "halvinplastat" (det mesta av plasten var borta) NHL 94 för 250 kr, men det skippade jag.
Last edited by Axus on 06 Nov 2014, 18:02, edited 1 time in total.
 #19665  by Axus

Image

Fick ett bra paketpris på dessa shmups och fightingspel till Dreamcast och Saturn. Har varit ute efter bland annat Psyvariar 2 ett bra tag, men antingen har det kostat för mycket (ca 700 - 800kr på Ebay inklusive frakt) eller saknat spine card.
 #19753  by Rotmosträdet

Mega Turrican är ruskigt läckert.

Sampras 96 är vanligt och finns i runt 5 olika versioner. Tradera är ingen bra mätare för hur vanligt något är längre. Mest företag där.

Worms är jag sugen på om du inte ska ha kvar det. Kom endast i PAL och är faktiskt ganska ovanligt även om det inte är direkt dyrt.
 #19835  by aerobert

Worms kommer jag behålla. Det är ett av mina favoritspel från DOS-eran. Det har inte åldrats väl, och kommer troligtvis inte spela det särskilt mycket (om ens något), men det är ett väldigt snyggt omslag. :)

Jagar dock ett Alien Soldier. Byta rätta av? ;)
 #19840  by xiaoyangguang

Äsch personligen tycker jag Worms 1/united är lika bra idag som då :D

Och den som säger att AITD har åldrats dåligt förtjänar också nackskott.. :twisted: skämt åsido
 #19849  by Tronin

Problemet med Worms till Mega Drive, och alla andra plattformar utom DOS, är att namnen har samma färg -- så det går inte att veta vilka ens fiender är utan att kunna namnet på sina egna maskar.
 #19908  by martin2988

Kom över lite smått och gott från en kompis :)

Image
Last edited by Tronin on 16 Nov 2014, 03:22, edited 1 time in total. Reason: Tänk på att Nintendospelen hör hemma i en annan tråd.
 #19910  by Axus

Strider är goa grejer. :D

Minns också när de visade Theme Park (PC-versionen) på Cyber, och det var första gången som jag började tjata på mina föräldrar om en dator. Var inte vanligt att folk hade datorer hemma på den tiden och mamma tyckte att det var dumt att dem visade upp spel till något så dyrt som PC haha.

Året efter fick jag en dator med internet och Theme Park - till Mega Drive. :)
 #19932  by aerobert

Sweet, Story of Thor vill jag ha.
 #19947  by GoryGlory

Jag var på Game i Lund och köpte

Image

http://i1279.photobucket.com/albums/y52 ... c04e0a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Asterix and the Great Rescue - Sega Mega Drive
Komplett med box, flärp, instick, kassett och manual

Image

http://i1279.photobucket.com/albums/y52 ... d40743.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

LHX Attack Chopper - Sega Mega Drive
Komplett med box, flärp, instick, kassett och manual

Image

http://i1279.photobucket.com/albums/y52 ... 2a4453.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
 #19960  by martin2988

Nice! Visste inte att Game sålde retro så billigt, såg ut att vara väldigt fint skick också :)
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 107