Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #18876  by Henke

Mina inköp på RG:

Image
 #18878  by Henke

Haha, jag vet! Jag försökte köpa dem av dig redan året innan, men då sålde du dem enbart i paket med annat. Jag blev förvånad av att se dem igen.
 #19057  by Tomp

Då har man blivit 2 riktigt roliga plattformare rikare. De här står högt hos mig i spelkvalitet ^^.

Image
 #19061  by Tomp

Nej det här slukades hem från Tradera. Mitt SEGA-samlande har ju bara nyligen börjat. Så man är i stadiet då man får chansen att plocka hem de lätthittade spelen som ändå ligger en varmt om hjärtat. ^^
Ingen manual dock till 'Decap Attack' så den får man jaga ifatt.
 #19067  by Janone

Decap attack är oväntat roligt. Ett tips är att lyckas hoppa rakt upp när du är på "svängpinnarna" (eh wtf) och sedan landa rakt på igen, gör du det får du ett bonus hjärta.
 #19071  by Tomp

Asterix på den tiden när man spela sitt original MS var ju något av ett fantastiskt spel för mig. Jag hade ju annars mest kommit i kontakt med de absoluta bottenskrapen på den konsolen. Det var lite samma känsla som när man spelade SMB3 för första gången. Det kanske bidrog lite att jag var/är ett enormt Asterix-fan.

Decap Attack har jag först i år lagt märke till. Jag har sett lite speltid på youtube. Jag såg direkt att det här spelet måste jag bara ha. Jag älskar estetiken i det hela och även mekanikerna och handkontrollen. Enligt mig är det nästan i klass med Earth Worm Jim när det kommer det estetiska i cartoon-grafik-genren (hänger ni med?). Men EWJ är ju en nivå högre på detaljer och även mer pixelstädat. EWJ blir nog nästa "lätt att hitta men vill ha"-inköp ^^
 #19074  by NGF

Mycket nostalgi med DecapAttack för mig. Ett kul och charmigt spel :)
 #19094  by nissling

Fick hem en 50/60Hz-moddad Sega Saturn idag, andra modellen. Ska fixa multibios eller motsvarande och sedan blir det mycket att spela. Har verkligen saknat Saturnen sedan jag sålde den förra sommaren.
 #19095  by Rotmosträdet

Passa på någon? Enda exemplaret på Ebay! Jag har det dock.

http://www.ebay.co.uk/itm/RARE-LIMITED- ... 4d266ddafc" onclick="window.open(this.href);return false;
 #19098  by AlmostOriginal

nissling wrote:Fick hem en 50/60Hz-moddad Sega Saturn idag, andra modellen. Ska fixa multibios eller motsvarande och sedan blir det mycket att spela. Har verkligen saknat Saturnen sedan jag sålde den förra sommaren.
Jag rekommendera region free bios. [thumbup]
 #19100  by nissling

Köpte mig en Action Replay på eBay för drygt 200 kronor med frakt tidigare ikväll. Får se hur pass bra den fungerar och kommer förmodligen behöva 4MB RAM i framtiden så det var en vettig början.
 #19229  by Tomp

Då fyller jag i denna alldeles för inaktiva tråd med lite mer junk! :D

Image

Ett SMS II som jag köpte enbart för att jag precis fick mitt barndoms-sms II slängt. Jag vet att för alla som kommit i kontakt med SMS II först i äldre dagar eller hade första versionen har svårt att första att man köper en II:a. Men när/om jag tröttnar på den kan man ju alltid köpa en 1a... 2orna är i stort sett gratis så.

Notera att det iaf är ett SMD-spel med ^^
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 107