Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #18690  by Batman666

Nice samling spel! :)

Du borde testa EA Hockey när tillfället ges, tycker personligen det är jäkligt kul med ett arkadliknande feel jämfört med de andra spelen i serien.

Gillar även spelet för att det finns en viss charm att Sovjet är Pittsburgh Penguins med en viss Nr66 (De har bara ändrat lagnamnen till landslag för PAL versionen, NTSC versionen hade NHL lagen).
 #18733  by Batman666

Mm, det är lite lustigt men de "kom undan" med det genom att de inte använder några namn i spelet i varken version. De kör med bara nummer på spelarna. Men tack vare vissa udda nummer på vissa positioner så kan man matcha landslagen med NHL lagen ;)
 #18740  by tokvev

Hittade rejält med sportspel på loppis, kan inte klaga [thumbup]

Image
 #18742  by AlmostOriginal

Roligt att se folk som köper sport spel. Vad jag minns så finns det bara ?ett? sport spel som jag gillar starkt: NHL 95 till Super Nintendo. [thumbup]

Köper ni sport spel bara för kvantiteten skull eller spelar ni dem?
 #18743  by tokvev

Mycket är ju tyvärr bara hyllvärmare, men har som regel att jag måste rengöra och prova alla spel till Mega Driven innan de åker in i samlingen. Bara för att kunna få nån koppling till det. Egentligen hade det räckt med ett sportspel av varje typ, men är man samlarskadad är man. ;)
 #18744  by nissling

Förr köpte jag allt möjligt och spelade väldigt lite, men idag försöker jag vara tvärtom. Visst köper man något enstaka spel då och då som blir ståendes, men i regel är jag försiktig. Den sista tiden har jag mest köpt spel till Dreamcast och Playstation 3 vara båda enligt mig har ett mycket bra utbud av spel.
 #18752  by tokvev

Alltid kul att hitta spel i det vilda, speciellt Sega! Sällan Sega går för några stora summor just på loppisar/second hand.

La nästan alla de pengar jag hade med mig på ett spel till NES på Retrospelsfestivalen så det blev inget Sega för mig där :/
 #18804  by tokvev

Klart man stödjer nya retrospelsmässor :) Går ju fort att ta sig dit via E20 från Götet.

Aladdin (SCN) till NES blev det.
 #18837  by Tronin

Kanske, kanske inte. Det är så svårt att veta när det kommer till Tradera. Men som jag skrev på sndb är det trots allt ett bra pris.
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 107