Forumet för dig som älskar Sega! 

• Värderingstråden (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #1742  by boone

Såg detta spel på en loppis idag, var osäker på om jag skulle slå till men är det ett sällsynt spel att få tag i komplett? Spelet i fråga:

Image
 #1744  by boone

90 pixetas skulle dom ha, har inte köpt det än men ska hämta det efter jobbet tänkte jag. (Flyttade även inlägget till värderingstråden efter jag postat här men hittade ingen knapp att ta bort tråden med).
 #2171  by Rotmosträdet

Svårvärderat som vanligt. ;)

En regionsfri Saturn går väl tyvärr inte för så mycket numera. 450:-?

En regionsfri M-CD skulle jag personligen döda för! Är det du som fixar dem? 750:-?
 #2173  by AlmostOriginal

Denna saturnen är väldigt speciell. Bios chipet i konsollen är utbyt. Det nya bioset "Removes regional lockout and CD authenticity checks" Vilket gör att konsolen är i stora hela original men allt sker automatisk. Inga brytare och ingen reset knapps switchande.

Mega CDn fungerar på samma sätt. Japp jag har byggt om dem. :ugeek:
 #2849  by NGF

Den är nog inte speciellt vanlig. Trevlig läsning! [thumbup]

Citera inte inlägget direkt ovanför. Blir bara onödig text att läsa. Mvh Moderator
 #2851  by ManiaC

275kr varav ca 100kr är frakten haha. Den låg på ebay,, dock skickade inte overseas men övertalade han häromdagen att ändra till worldwide så jag kunde bjuda.

Kan inte tänka mig annat än att det är ett fynd med tanke på hur ovanligt det är komplett med det..?
 #2854  by Otherworld

Jag la mitt bud tidigare idag, och sen glömde jag bort o vakta det.. satt o spelade >_< men grattis iaf! Mycket bra pris! =D
 #6932  by Hrossharsgrani

Vad kan dessa inplastade Mega CD-spel gå för i nuläget:
Wolfchild
Silpheed
Night Trap
Shining Force CD
Starblade
 #6954  by HVQ

Har ingen superkoll men några hundra per titel och desto mer för shining force, kanske tusenlappen om det är felfritt med spinecard.
 #6960  by Janone

Hrossharsgrani wrote:Vad kan dessa inplastade Mega CD-spel gå för i nuläget:
Wolfchild
Silpheed
Night Trap
Shining Force CD
Starblade
Om de är factory sealed så kan du få en slant för i alla fall Sf, Nighttrap såldes ju något finskt lager för inga pengar alls, tror det gick för 50kr st eller liknande. De andra är inte så rare de heller men som Hvq säger, med lite tur ett par hundra stycket. Lägg gärna upp bilder. :)
 #6966  by Hrossharsgrani

Jo, här är bild:
Image

Tjackade de för 30 kr st för typ 10 år sedan. Ska rensa lite dubletter och det känns väl onödigt att ha 5 Silpheed.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16