Ja, om jag minns rätt så var det startknappen man skulle trycka på.
Yocke wrote:Problemet med NHLPA'93 var att det bara var att köra mot målvakten till vänster, för att precis när man kommit fram dra åt höger och sen skjuta. Pucken går i mål i 99% av försöken.
Hehe, "placeringar". Husregeln hos mig när jag och mina kompisar spelade '93 var att om man gjorde ett placeringsmål så var man tvungen att ta ut sin målvakt och låta motståndaren göra mål då det var fuskmål
'94 är bättre på det i sådana fall i min åsikt, men har man spelat serien tillräckligt mycket så är det svårt att få något större motstånd från CPU:n, man är tvungen att spela med riktiga människor. '95 gick tillbaka till något liknande då det är väldigt lätt att göra petningsmål/Kenta Nilsson-Foppaaktiga mål.
Nu skall man komma med en kanske kontroversiell åsikt, tycker Mutant League Hockey är överskattat. Blir mest bara irriterad när jag spelar och tycker spelkänslan till skillnad från de andra EA spelen i serien är betydligt sämre.
Eller så är jag bara bitter för att jag vill spela med riktiga lag och inte några monster