Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #16405  by NGF

Najs, en sån skulle man ha när man är ett gäng som spelar Guardian Heroes 8-)
 #16419  by Axus

Zleaze: De där Classic-utgåvorna såg intressanta ut. Hur pass svår- eller lättåtkomliga är de egentligen?
 #16422  by nissling

Har inte spelat Shenmue på fem år men nu är det dags. Fick båda spelen för 830 kronor inkl. frakt.
IMG_0408.JPG
IMG_0408.JPG (292.7 KiB) Viewed 10475 times
 #16443  by Batman666

Se bara till så du inte betalar en massa för Streets of Rage Classic version till Master System, ifall du råkar hitta den någonstans, för det är en fake cover som någon fransman har gjort för att tjäna lite "rare" stålar. [thumbdown]
 #16446  by Axus

nissling wrote:Har inte spelat Shenmue på fem år men nu är det dags. Fick båda spelen för 830 kronor inkl. frakt.
IMG_0408.JPG
Snyggt fynd på världens bästa spel! =) Bara tvåan brukar ju gå för 500-700 kr exklusive frakt.
 #16454  by Zleaze

Shenmue är riktigt bra, ett måste på hyllan.

Här kommer dagens hyllvärmare, inhandlade här på forumet.
Ett minne i bättre skick än det jag har, samt en kartong till framtida komplett G2 PAD i riktigt läckert skick. Nu kartong med använd kontroll i.
Image

Angående Classic har jag inte en aning hur svåra de är att hitta då jag impulsbestämde mig för att ge mig på något mer än bara Saturn och kommer inte springa livet av mig att hitta spel innan jag känner mig klar med Saturn PAL och det är en bit kvar att gå där.
 #16516  by Tronin

Tråkigt med solblekningen, men det är ett spel som väldigt sällan dyker upp på Tradera.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 107