Hittade ett smurfarna 2 på ebay.de för några dagar sen med väldigt suspekt information, killen skrev att det var hans bortgångna frus spel och att han därför inte kunde lämna nån garanti, auktionen såg dock uppenbarligen ut att vara gjord av någon som visste vad det rörde sig om för spel, konstigast av allt var att han bara sålde inom Tyskland, eller ännu konstigare var att jag gick in på hans omdömmen och han hade redan sålt ett precis likadant och fått positivt omdöme, när det var cirka 2 timmar kvar och jag även hade upptäckt att det fanns ett tredje ex som såldes internationellt från Frankrike reagerade jag eftersom alla var i nyskick men saknade postern, det är väl knappt några som hittats begagnade i nyskick?
jag skrev iallafall ett meddelande till .de killen att jag inte fick ihop det och att jag trodde det var fake, jag skrev det som att jag tänkte gå till botten och verkligen ta reda på om det var fake för att skrämma han om det nu var så, och mycket riktigt stängde han själv ner auktionen tio minuter senare och svarade aldrig tillbaks
ebay.de
vad tror ni, bara jag som tycker det är suspekt?
jag skrev iallafall ett meddelande till .de killen att jag inte fick ihop det och att jag trodde det var fake, jag skrev det som att jag tänkte gå till botten och verkligen ta reda på om det var fake för att skrämma han om det nu var så, och mycket riktigt stängde han själv ner auktionen tio minuter senare och svarade aldrig tillbaks
ebay.de
vad tror ni, bara jag som tycker det är suspekt?