Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #15221  by Martin

Cloudmasters repro. ;)

Nu med foto:
RSM-inköp.JPG
RSM-inköp.JPG (178.71 KiB) Viewed 11264 times
 #15233  by HVQ

[thumbup] fina inköp på mässan, Martin och VanillaThunder :)
 #15271  by Janone

Pallade inte lägga in bild med tanke på forummallens bildregler. :P

PÅ rsm plockade jag upp:
Panzer dragoon saga (Pal, komplett)
After Burner III MGC (Pal, komplett med spine)
Thunderhawk MGC (Pal, komplett med spine)
Wolfchild MGC (Pal, komplett med spine)
Shining force cd (usa komplett)
Boxad Treamcast vga kabel.
 #15326  by Axus

Janone wrote:Pallade inte lägga in bild med tanke på forummallens bildregler. :P

PÅ rsm plockade jag upp:
Panzer dragoon saga (Pal, komplett)
Vad fick du ge för det? :) Förut låg prislappen på runt 2000kr (i bra skick) och funderar på att själv försöka söka efter det, men vill ha ett hum om vad man ska lägga för bud.
 #15368  by Henke

Jag var inte alls på RSM. Jag köpte dessa ist.

Image
 #15369  by nissling

Vilket är spelet längst till höger? Jag som är svag för all form av manga/anime som innehåller snygga tjejer är förstås nyfiken. :P
 #15371  by Henke

nissling wrote:Vilket är spelet längst till höger? Jag som är svag för all form av manga/anime som innehåller snygga tjejer är förstås nyfiken. :P
Det är Alisia Dragoon.

Axus: Ja, Fantasy Zone är bra! Hela serien är grym!
 #15375  by Axus

Henke: Låter fint, måste köpa på mig resterande spel.

Btw, du verkar ha koll på japanska Mega Drive-spel. Finns det något enkelt sätt att ta reda på vilka som fungerar med PAL-konsol, som med amerikanska spel (där man kan gå efter ett visst årtal)?
 #15377  by nissling

Henke wrote:Det är Alisia Dragoon.
Nej, jag syftade på den som är allra längst ut till höger (med brunfärgad bakgrund).
 #15380  by Henke

Ah, sorry! Spelet är Valis. Rätt kasst spel. Valis-serien blev ju till slut ett porrspel på PC och serie, om jag minns rätt.

Axus: Det absolut lättaste: Ta en emulator, ställ in att du har en PAL MD. Tanka hem japanska rommar och se vad som händer.

Annars tror jag de flesta spel funkar, du kan kolla på Guardiana.net. Som alla andra har de en lista som inte är komplett.
 #15381  by nissling

Ah, stort tack för tipset! Valis X tycks vara någon eroge precis som du säger så det måste jag kolla närmare på.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 107