Forumet för dig som älskar Sega! 

• Förslag på förbättringar och allmänna synpunkter

• Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #1269  by Rotmosträdet

Finns ju alltid snubbar med serverutrymme över som ställer upp gratis.

Vill du kan jag höra med Fred som har syntaxerror-hemsidan och kolla om han har plats över.
 #1270  by ManiaC

Är de bara bra grejer så spelar det mindre roll var det ligger,, sålänge allt kan skötas som vanligt :). Talade precis med supporten som var medvetna om att de krånglat en del på sistone men att dem jobbade på det och beräknas vara klart i dagarna,, men vi får väl se, annars får jag på dem igen :)
 #1286  by HVQ

onekligen segt idag också. kan höra mig för lite med en polare som hostar flera andra forum.
 #1298  by ManiaC

Skriv gärna här i tråden i fortsättningen vid de tidpunkter ni upplever att sidan går trögt. Support håller på o ser över det, men givetvis går det snabbt nu..... Så så fort det börjar gå trögt så let me know! Är ju inte inne alltid själv..
 #1401  by Rotmosträdet

Bold

Italic

Underline

Satt på forum innan (LMG kanske?) som även hade "överstrykning". Läckert bra då man bockar av sålda spel o.s.v. Är det svårt att fixa på detta forumet?
 #1525  by WERY

Jag tycker det är bra att man har en kategori för Mark 3 / Master System samt en för Mega Drive, CD och 32X.

Jag skulle dock gärna se att Game Gear, Saturn och Dreamcast hade varsin egen. Även en kategori för arkad behövs samt en för SC-3000. Det kommer göra diverse format mer rättvisa än om man klumpar ihop det så där. Är ju ett forum för Sega och då gäller det att hedra formaten på bästa sätt :)
 #1527  by ManiaC

Tanken är att alla konsoler ska ha en egen kategori tillslut. Förut hade vi endast "sega retro" och en övrigt. Nu har vi utökat lite som du ser. Jag tror dock att det kommer bli väldigt inaktiva kategorier till dem konsolerna i dagsläget.(den är trots allt ganska inaktiv även nu när dem är ihopslagna) När vi känner att det börjar bli för mycket trådar/diskussioner om någon konsol & det blir svårare att hitta det man söker så kommer även de få egna kategorier.

Så är tanken iaf. Du & alla andra får gärna komma med argument för & emot :)

Och Välkommen hit :D
 #1530  by WERY

Tackar :)

Ja alltså uppdelning blir ju mycket bättre och gör man det nu blir det mindre jobb sen när man ska leta upp alla trådar och flytta runt dom till nya kategorier. Visst kan det vara glest nu men det kommer nog bli fler medlemmar och då ökar diskussionerna i varje del. Finns det redan då fler kategorier så uppmuntras kanske folk till att diskutera mer.

Är det få så kanske dom tänker att ledningen inte tar sidan på så stort allvar och då kanske de inte vill skapa ämnen om de formaten som är blandade. Det är aldrig försent att göra detta till främsta Sega-sajten i Sverige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12