Hittade dessa för 10 kr styck, kompletta, tidigare idag. Kunde inte låta bli såklart 

Forumet för dig som älskar Sega!
Rucket wrote:Jagged AllianceSjukt bra pc spel, berätta hur det där är, varit taggad på att skaffa det där och de eller de andra som finns på ds.
Janone wrote:Ja, originalet är hur bra som helst! Det var därför jag kände mig tvungen att skaffa det till DS för att äntligen kunna klara det.Rucket wrote:Jagged AllianceSjukt bra pc spel, berätta hur det där är, varit taggad på att skaffa det där och de eller de andra som finns på ds.
Rucket wrote:Nu har jag tagit mig tid att börja spela JA. Efter att ha spenderat fem-sex timmar med det kan jag inget annat än gilla det. Det har inte allt från PC-versionen, men det har kompenserats med nya alternativ; så som att vila eller träna sina gubbar istället för att ta med dem ut i djungeln. Gillar man PC-versionen är det ett givet köp.Janone wrote:Ja, originalet är hur bra som helst! Det var därför jag kände mig tvungen att skaffa det till DS för att äntligen kunna klara det.Rucket wrote:Jagged AllianceSjukt bra pc spel, berätta hur det där är, varit taggad på att skaffa det där och de eller de andra som finns på ds.
Jag återkommer med ett omdöme när jag väl har hunnit testa det (läs: om ett par veckor).