Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #12316  by HVQ

Japanska spel saknar ju flärp kan vara så att spel bytt fodral genom tiderna också, så gott som omöjligt att avgöra vilka som släpptes utan.

En hel del bra spel i den högen OW.
 #12318  by Henke

Image
 #12325  by HVQ

Nice! [thumbup] de japanska omslagen är så sjukt mycket snyggare. Även om de västerländska master system också har sin charm :)
 #12327  by Henke

Haha, jag kan inte se charmen med de västerländska MS fodralen.
Utom i ett fall, där jag faktiskt tycker den japanska är fulare.
THE NINJA!
Det är både charmigt och till och med snyggt i PAL/US!
 #12330  by Batman666

Europeiska/Amerikanska boxar är helt klart bättre än japanska pappversionerna. Den estetiska biten däremot lämnas osagt ;)
 #12331  by Henke

Haha, ja, jag syftade givetvis på omslagen/boxarten. Jag tycker också plastfodral är bättre än papp.
Tänk vad fint om vi hade haft PAL boxar med JAP boxart.
 #12369  by Otherworld

Har nu startat min countdow tråd, men jag vill inte sluta posta här när jag får nya spel :P Om det inte gör nått?

Kom idag på posten

Image
 #12382  by HVQ

Rent a hero verkar rätt coolt, nån som vet om det finns någon översättning? Tycker inte att det gör något om du postar i båda trådarna :)
 #12385  by Tronin

Romen är översatt. Misstänker även att det går att köpa repro av spelet.

Edit: Vad är det för flygspel? Omslaget är riktigt läckert.
 #12512  by Otherworld

Fick ett lite mindre roligt spel igår :P

Image

Rucket: Super Daisenryaku heter det, kom bara i Japan. Har inte hunnit testa det ännu dock.
 #12515  by Henke

Detta kom med mig hem från RG:

Sonic är ett sånt där spel som jag aldrig köper eftersom det alltid finns och alltid är billigt. Jag tänker alltid att jag kan ta det senare. Nu fick det bli.

Kunde inte låta bli ett nytt inplastat WSC.

Image

Image
 #12516  by Tronin

Otherworld wrote:Rucket: Super Daisenryaku heter det, kom bara i Japan. Har inte hunnit testa det ännu dock.
Aha! Det är ett strategispel. Det var inte riktigt det jag hade gissat efter att ha sett omslaget.
 #12529  by HVQ

Fina köp henke. såg inte de där spelen hade själv kunnat tänka mig elemental master ;) Kom dock hem med Curse och Alien3 till MD. Det enda jag köpte.
 #12531  by Henke

Nosade på Curse också, men skippade det. Det har rätt snyggt omslag!
 #12563  by Mulleboy

Senaste skörden :-)

Might and magic hade ascool manual (den jag har öppnat lite), mycket fina bilder och illustrationer i den.
Attachments:
skörd.jpg
skörd.jpg (147.66 KiB) Viewed 12814 times
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 107