Forumet för dig som älskar Sega! 

• Repro- / Homebrewtråden (SMD)

• Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #8747  by ManiaC

förstår dock itne helt hundra.. Innebär 500 gems att jag kommer kunna växla till mig spelet i slutändan utan att betala mer?

Låter som en schyyst ide till spel så man får ju prova :) Likabra o få tidiga versionerna av spelet o slippa vänta på reprint som ja gjorde med pier solar^^
 #8750  by Zebbe

ManiaC: Japp, du får ett spel inkl. standardfrakt för 500 gems.

HVQ: Jag har inte gjort så mycket för Project Y än, mest samlat in en massa information på boarden som sedan ska användas i spelet. Pysslar mest med ett par andra WM-projekt för närvarande, men de är hemliga :).
 #9384  by Tronin

We are pleased with the reception given to Oh Mummy Genesis. To be honest, we did not expect to have so much support from you has been great.

As you know we do not make money off this, so we can only spend our free time. We are happy to keep getting so many bookings for the game, because it assumes that there is a strong community willing to support us. But there is a lot of effort, especially when so many games to prepare physically.

We plan to start with the first shipments at the end of this month, as announced. Shipments will be made in order of booking. We hope to meet all the faster.

All bookings are taken into account (apologies if it takes to answer all emails!).

Thank you all for being there and for having supported a so faithfully. We remain at your disposal :)
 #10206  by Zebbe

Nix. Inte heller svar på mina mail.
 #10228  by Zebbe

Fick hem spelet idag :).

Det är helt OK, blir nog roligare om man kör två.

Image
 #11345  by Tronin

Efter Oh Mummy Genesis sitter 1985 Alternativo för tillfället och bygger på ett nytt spel.

Image

Av bilden framgår det att det är en shooter. Än så länge ser det inte särskilt imponerande ut.

Deras förra spel blev åtskilliga månader försenat och materialet som användes till kassetten och boxen var riktigt kass. Det ska mycket till om jag ska stödja företaget igen.
 #12207  by Tronin

Mer detaljerat och ocensurerat till skillnad från SNES-versionen. Det ska bli intressant att se hur slutresultatet blir.
 #12519  by Tronin

Ovan nämnda Sacred Line ser av allt att döma inte ut att fy en fysisk release:
Release date: Autumn 2013
Format: Digital Package with ROM (bin file, Everdrive-ready) and bonuses
http://www.romhacking.net/forum/index.p ... 780.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Så där försvann mitt eventuella intresse för spelet.

Nåja, jag har iaf pytsat in $$ i Watermelons Mega Drive- och SNES-projekt.
 #12525  by Zebbe

Det kanske blir en fysisk release av Sacred Line ändå... *hint-hint* ;).
 #12530  by HVQ

Om du får höra nått Zebbe så tipsa oss här. Det där är ett spel jag lätt skulle kunna tänka mig inhandla :)
 #12694  by Tronin

Ja, hojta till om det blir en fysisk release :!:

Förresten, Zebbe, vet du om det blir plast- eller kartongbox till Project Y och N?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13