Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #12040  by tokvev

En tidning om enbart Mega Drive! Hur grym som helst!

Spelade lite igår kväll, verkade inte vara särskilt svårt, överhuvudtaget :P Men skall ta mig an det ordentligt i helgen :)
 #12041  by Tronin

Hehe, nej särskilt svårt är det inte; jag har iofs inte klarat det ännu. Men det är ett väldigt välgjort och underhållande spel som utan problem befinner sig på min topp 10.
 #12042  by tokvev

Tack vare ditt tips som jag skaffade det när möjligheten uppenbarade sig, och än ångrar jag mig inte ;)

Kommer tyvärr nog inte bli särskilt många fler spelrelaterade inköp innan CSN börjar rulla igen, inte lätt att vara fattig student :( Även om det nu kanske inte är spel CSN skall gå till i första hand... ehm... :P
 #12090  by Otherworld

Spel!

Fel basketspel, men jaja :P Jag hade inte det innan.

Image

Och detta tackar jag HVQ för! Är så gott som i nyskick! Riktigt fint. Tack igen :)

Image

Image
 #12093  by HVQ

Fint att veta att spelet hamnar i en kvalitetssamling [thumbup]
 #12104  by HVQ

Dubblet faktiskt :) samlingen kommer bantas lite mer i höst men bara på dubbletter och nyare spel. Ska nog försöka sälja alla större collectors edition till PS3/Xbox360 för att de tar sån satans plats...
 #12167  by Tronin

Oj, det är ändå en hel del kvar. Nåja, du är iaf nere på 121 efter de två titlarna du plockade från illm [thumbup]
 #12205  by Batman666

Wow, har aldrig hört talas om The Adventures of Mighty Max. Trodde man hade koll på alla Mega Drive spel men har tydligen missat det här och det är en officiell release också från mitten av 90-talet vilket gör det ännu mer skumt hur man kan ha missat det genom åren av spelande på riktig och emulator.

Då vet man vad man skall pröva härnäst ;)
 #12206  by HVQ

Har en dubblett om du är sugen på mighty Max :)
 #12211  by Batman666

Tackar, men får tyvärr neka. Samlar inte på Mega Drive spel längre. Master System däremot! På tal om det, det här dök upp idag.

Image
 #12212  by Tronin

Efter att ha kollat upp Master of Darkness på Tuben blev jag sugen på att införskaffa titeln.
Batman666 wrote:Samlar inte på Mega Drive spel längre.
Har du fått tag i de titlar du vill ha?
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 107