Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #11119  by lindholm

nja så gärna vill jag inte testa den ;)
 #11183  by Brummen

Väntar på att dessa lir skall levereras till slutdestination:
DYNAMITE HEADDY till Sega Megadrive
TAZ-MANIA till Sega Megadrive
ALIEN 3 till Sega Megadrive

Från tyskland visserligen och slutsumman blev strax över 300kr.
Dynamite headdy har jag inte kört men älskar tex McDonald's Treasure Land Adventure.
Vilket delar den gemensamma nämnaren att skaparen är Treasure om jag inte minns fel!
Box, Manual och kassett till alla tre :)
 #11189  by HVQ

Bra spel alla 3 :)
 #11214  by HVQ

En sann gamer ska ju ha en konsoll av varje ;) [thumbup]
 #11397  by Tronin

Lost Future har ...
ett riktigt tragiskt slut - av vad jag sett på Tuben.
Har dock inte spelat det mer än några få "uppdrag" i början.
 #11505  by Tronin

Från NESdb wrote:Spelbutiken Image Last of Us damp ner idag men som sist har de gjort något stört på fodralets baksida :( [...] Jag fattar inte vad de gör [...] trycker de ner skivhållaren tills de hör att det klickar på baksidan?
Från NESdb 2 wrote:Det är nästan alltid något problem när man köper från Spelbutiken. Anledningen till att många fortsätter att handla där är troligen för att de oftast har bäst priser eller för att vissa inte bryr sig om de får ett skadat eller begagnat exemplar.

När du skrev Spelbutiken tyckte jag att jag kände igen namnet i ett negativt sammanhang från tidigare i veckan ...
 #11535  by AlmostOriginal

Kiryl Zhukau

"Skönt pris som vanligt på Spelbutiken. Om priset är samma vid realease, instant buy! Älskar Spelbutiken, ni är fan awesome!!"

Image

Spelbutiken......

Vilka roliga spel inköp ni har gjort. [thumbup]
 #11780  by HVQ

Köpt ett snes med några spel av min kusin, inte fått hem det än men han saknar kabeln till TVn.
Någon som vet om RF-kabeln som följer med nes passar till snes :?:
 #11782  by nissling

Vilken RF-kabel som helst som är hane-hane fungerar med en Super Nintendo. Även bildkablarna till Nintendo 64 och Gamecube fungerar med Super Nintendo.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 70