Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #11056  by Tronin

AlmostOriginal wrote:Jasså? Bättre än första? (Megadrive) :shock:
Utan tvekan! Speciellt med tanke på att Adventures of Batman & Robin är det enda Batman-spelet som är bra till Mega Drive.
 #11057  by nissling

Jag minns att Batman-spelen var ganska så frustrerande och vågar instämma om att det inte finns särskilt många bra spel i serien. Men Batman & Robin är väl inte samma spel till Mega Drive som det är till Super Nintendo?
 #11061  by Henke

Några japanska MD spel

Image
 #11066  by Otherworld

Är nästan två veckor sedan jag kom hem från Japan nu, men jag har inte orkat fota eller nått, jobbat mycket och sen annat skit i livet. Men jag köpte lite MD spel i Japan! Jag köpte en jädra massa saker, fattar inte hur jag fick hem allt. Och ett PS3 spel :P Bara Japan exklusiva MD spel, utom Dino Land, Bad Omen och Disney's Magical Quest 2 då dom släpptes i USA med. Mina första Japanska MD spel!

Image
 #11104  by HVQ

Henke/OW: Trevligt med lite japanska lir [thumbup]
 #11185  by Henke

Ok, inte bara sega, men orkade inte dela upp och lägga i två separata trådar här.

Image
 #11501  by Zebbe

Najs! Är G-Loc Air Battle bra? Vilket är spelet mellan Musse Pigg och Curse på förra bilden förresten?
 #11509  by HVQ

På tiden att denna kom till samlingen :)
image.jpg
image.jpg (925.87 KiB) Viewed 11254 times
 #11510  by Tronin

Nice. Det står med på min wanted list, men jag har inte riktigt bestämt mig för om jag verkligen vill ha det :P
 #11560  by NGF

Jewel master skulle jag säga är ett underskattat spel, en riktig ädelsten :)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 107