Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #9847  by HVQ

Får man fråga vad det är för enhet :)
 #9880  by Miztluren

En Commodore SX-64, så en "bärbar" C64 mao.
Högtalaren bräker högt och den inbyggda lilla 5" CRT:n gnistrar som diamanter.
Sorry, kanske skulle nämnt det i förra posten. ;)
 #9894  by Tompika

Ett av de sista hoppen på att ps3an ska kunna imponera på mig, annars får de bli att införskaffa mainstream spel som AC-serien samt uncharted ....
Attachments:
CIMG6001.JPG
CIMG6001.JPG (223.19 KiB) Viewed 17983 times
 #9903  by HVQ

Riktigt bra och lite annorlunda spel [thumbup] var ett av de första spelen jag hade på PS3.
 #10285  by Tronin

Idag utökades min Gamate-samling med b.la. en Adventure Island-klon :mrgreen:
IMG_0097.JPG
IMG_0097.JPG (650.46 KiB) Viewed 17891 times
 #10286  by lindholm

Värst vad du handlar pojk [thumbup]
 #10287  by Tronin

Alldeles för mycket för mitt eget bästa. Borde verkligen ligga lågt med tanke på jobbsituationen, men ibland är det svårt att låta bli >.<
 #10288  by lindholm

hehe jo de e alldeles för lätt att handla lite mer än man tänkt... Har ju med rätt ont om stålar atm men beställde endå spel på senaste japandealen för 3400 plus inrikes frakt, och då var det endå inget "måste" lir jag beställde (möjligtvis bomberman och två gals panic spel samt Nova mobo)
 #10596  by HVQ

Blev ett köp av Baldurs Gate till ipaden.
 #10599  by HVQ

aa samma här man känner sig lite handikappad att spela på plattan men antar att man vänjer sig. Spenderade några timmar med att rolla fram min character men 93 var det högsta jag fick, sen ångrade jag mig och tog en ny class och fick 90 innan jag gav upp :? Human Kensai fick det bli till slut.
 #10765  by HVQ

Senaste inköpen: Mass Effect X3 och R&C.
image.jpg
image.jpg (1.72 MiB) Viewed 17784 times
 #10767  by Janone

HVQ wrote:Blev ett köp av Baldurs Gate till ipaden.
Ägt det på plattan sedan i julas men bara spelat i kanske 1-2h. Inte alls samma känsla som på datorn. :-( hoppades mkt på en planescape torment iPad version men nu vete fasen, plattan är inget spelredskap. :-/
 #10772  by HVQ

Har spelat ca 2 timmar jag också, fastnade inte riktigt i kombination med tidsbrist. Men ska nog ge det en chans till.
 #10799  by HVQ

Gjorde en beställning på 2 par Dickies från USA av denna modellen:

Image

De i särklass bästa byxorna som finns! Passar till nästan allt, är slitstarka och smutsavvisande så funkar att jobba i dem också. Priset blev 460 ink frakt för båda :) så nu är det bara att hoppas att storleken är densamma som de man kan köpa här i sverige.
 #10886  by HVQ

Vad är det för Gi-Joe böcker? Ser ut som någon samlar guide.
 #11117  by lindholm

Idag kom det hem ett golfspel till SC-3000H, så nu kan jag äntligen testa att spela på den [thumbup] Ska man bara hinna med det också...
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 70