Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #9515  by PrivateJoker

Nice purchases Vintervargen! Can't bring myself to spending that much on Mega Drive games just yet. Had to do it once or twice for the Master System though but had more of a connection with that system.

My most recent package from the UK (again):

Image

Games are complete except for Ren Hoek & Stimpy. Forgot to add Sonic & Knuckles in the picture which was also in the package and is complete.
 #9525  by Miztluren

Image

Har äntligen fått tag på en mastersystem model 1, med super hang on i.
KAnske den mest 80tal´s utseende konsollen någonsin, och (enligt min mening) den klart vackraste av master system utgåvorna.. :)
 #9536  by HVQ

[thumbup] 80-tal indeed.
 #10265  by bobnimbe

Image

Inte direkt köpt, men dom hade inte hjärta att slänga på jobb så dom gav det till mig. "Så kommer det till användning!" som dom sa ;) . Nu är frågan.. . har nån några tomma GD-skivor på lager? ;D
 #10268  by Tronin

Ball sak :)

Iom att du även har GDrom-skrivare, kan man anta att den är i helt fungerande skick med all skit till skillnad från killens i klippet?

Några planer på att använda den, eller ska du bara ha den för display?
 #10269  by bobnimbe

Hade inga planer innan, men nu så får vi väl se. .
I minsta fall komemr den såklart användas som ett dreamcast :)
 #10270  by Tronin

[thumbup]

Du å illm får överge ert SMS-projekt och satsa på DC istället ;)

Har manicken förresten använts till nåt projekt tidigare?
 #10533  by HVQ

retrospelse wrote:Kom med posten från

Det är inte R20 men i alla fall ena halvan. Det är dock den billigare halvan fast den kosta 87£.
Mycket fin artwork i den där :)
 #10534  by Otherworld

ManiaC wrote:Fint! Vilka är det du saknar? [thumbup]
Home Alone, King of the Monsters och RoboCop Versus The Terminator. King of the Monsters ska väl gå o hitta, Home Alone bli lite svårare. Men RoboCop Versus The Terminator lär jag väl aldrig få tag på. Är pisssällsynt. Jag har sett det en gång, men då var den en som sålde samtliga classic utgåvor på Ebay.
 #10542  by Retroroger

Faktiskt fått in lite SEGA prylar den sista månaden, inga mängder, men lite kul nystart :)

Back to the future 3 som köptes här på forumet..
En kassett till True Lies, dock hade jag ett tomt gammalt hyrfodral med cover till det, Perfekt :)
Pinocchio

samt 2 nr av Sega Force, alltid viljat ha nått nr där, så de var kul :D
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 107